top of page


שירותי מחשוב
כללי
מוצרים
מוקד שירות
באולנט אנחנו יודעים לתפור את הפתרון לדרישות ותקציב הלקוח, לכן אין תשובה אחת לשאלה,
אבל, כל הסכם שירות כולל בתוכו כמות שעות חודשית של שירותי תמיכה, זמני תגובה SLA של מוקד השירות ומנהל הרשת
ועלויות בהתאם לכמות השעות הנדרשת.
ממליץ מאד לתאם פגישה ללא התחייבות או עלות
לא 🤗
התשלום עבור שירותי מחשוב הינו חודשי ולכן בכל שלב ניתן לבקש להפסיק את השירות והתשלום,
הפסקת השירות מחייבת התראה חודש מראש והתשלום עבורו, את ההודעה החתומה ניתן לשלוח סרוק למייל.
כמובן אנחנו מחוייבים להעביר את כל המידע הקיים אצלנו במערכות לצד ג'.
שאלות ותשובות
bottom of page
