top of page

התשלום שלך נכשל, הודעת פישינג של נטפליקס לטובת גניבת פרטי כרטיס אשראי, איך מבצעים בדיקת הודעת פישינג ?

מייל פישינג (דיוג) שנשלח בימים אלו למיליוני תיבות מייל בעולם , לטובת גניבת פרטי אשראי של משתמשים, ניתן לבצע בקלות בדיקת הודעת פישינג. איך מזהים שהמייל פישינג ? מה עושים ? המלצות שלנו בחברת אולנט, בהמשך הפוסט למטה.

התשלום שלך נכשל לפרופיל נטפלינקס

איך מבצעים בדיקת הודעת פישינג ?

  • כתובת הדומיין שממנו נשלח המייל, אינו תואם לחברה שמבקשת עדכון פרטי אשראי, במקרה הנ"ל, המייל נשלח מכתובת info@arkonin-id.com ולא info@netflix.com.

התשלום שלך נכשל, איך מזהים הודעת פישינג

  • הקישור שמוביל אותנו לאתר חיצוני, שולח אותנו לכתובת דומיין שונה.

נסה שוב לבצע תשלום, איך מבצעים בדיקת הודעת פישינג

  • אם בטעות לחצתם על הקישור, ניתן לראות בדפדפן למעלה, שכתובת אתר האינטרנט שונה מכתובת של דומיין נטפליקס.

בקשה לעדכון פרטי אשראי עבור פרופיל נטפלינקס,  איך מבצעים בדיקת הודעת פישינג


אם קיבלת הודעת מייל פישינג דומה, יש למחוק את ההודעה במיידי ולא להיכנס לקישורים נוספים.


אם בטעות נכנסת לקישור והזנת פרטי כרטיס אשראי וחשבון כניסה שלכם לנטפליקס, יש לבצע את הפעולות הבאות באופן מיידי:


  • מחיקה של כל ההודעות הקשורות

  • החלפת סיסמת חשבון נטפליקס לסיסמה חדשה, מורכבת וארוכה.

  • אם הזנתם בנוסף פרטי כרטיס אשראי, יש לעדכן את חברת האשראי/בנק לביטול הכרטיס ולבקש כרטיס אשראי חדש.


בכל שאלה או ייעוץ בנושא, ניתן לפנות למומחים של חברת אולנט 03-6123949

*איך מבצעים בדיקת הודעת פישינג.



1 view1 comment

1 commento

Valutazione 0 stelle su 5.
Non ci sono ancora valutazioni

Aggiungi una valutazione
Ospite
10 giu
Valutazione 5 stelle su 5.

😏

Mi piace
bottom of page