IP מרכזיית

המרכזיה של אולנט

insert image
תמיכה מלאה
מערכות ניטור
ביצועים מעולים
זמינות גבוהה
קישוריות
נוחות
זמינות
שימוש חכם

IP מרכזיית

insert image

כפי שהטלפון הנייד שלנו אינו רק מכשיר הנועד לקבל ולהוציא שיחות, כך גם המערכות הטלפונית בעסקים הולכות ומשתדרגות. עם ההתקדמות הטכנולוגיות, מגוון הפעולות והמידע העומדים לרשותנו רק הולך ומתפתח, והאתגר הינו להצליח לנצל את ההתפתחויות לטובת הצלחת הארגון. עסק אשר לא ידע להשתמש בפיתוחים החדשים יוותר הרחק מאחור, ואילו מי שיחכים יכול ליהנות מהגדלת היעילות והרווחים. אחת הדרכים לקידום הארגון הינו שימוש במרכזיה טלפונית מתקדמת, אשר מהווה פתרון תקשורת חדשני. מרכזית IP, מבית Allent, פותחת בפני העסק שלכם ממגוון אפשרויות חדישות, אשר בכוחן להגדיל את יעילות העבודה ולתת מענה מהיר לצרכים יום יומיים.

קישוריות היא שם המשחק

על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את המילה מרכזייה? בעוד התמונה בראשנו היא לרוב של רשת גדולה של מכשירי טלפון, המציאות כיום שונה לחלוטין. מרכזיות חדישות אינן מסתפקות בחיבור לקו הטלפון בלבד, אלא תומכות גם בטכנולוגיות חדישות, כמו טלפונים ניידים, מכשירים מרוחקים, דואר אלקטרוני ומערכות מידע ארגוניות ממוחשבות. באופן זה, המרכזייה הטלפונית אינה מתפקדת כיחידה נפרדת, אלא כחלק מסט שלם של תקשורת בעסק. מערכת זו אינה תחומה בגבול גיאוגרפי, ומאפשרת לקשר בין סניפים בארץ וברחבי העולם. הקישוריות למערכות נוספות מאפשרת לא רק איסוף של מידע משמעותי, אלא גם פותחת עולם שלם של פתרונות תקשורת חדישים. התובנות הרבות שאספנו לאורך שנות פעילותה של Allnet, לצד הידע המקצועי הרחב, אפשרו לנו ליצור עבורכם מערכת מתקדמת במיוחד, אשר נותנת מענה חדשני לאתגרי תקשורת יום יומיים.

העסק שלכם זמין תמיד

עבור מרבית העסקים, התקשורת עם לקוחות, ספקים וחברות נוספות הינו גורם בעל השפעה משמעותית על יעילות הארגון. מענה ללקוחות יכול להיתרגם לרווחים כספיים, מהירות הקשר עם עמיתים משפיעה על הנעת תהליכים וקשרים מסביב לעולם הם גורם קריטי בהצלחה בשוק הגלובלי. לכן, המשוואה ברורה לכל: תקשורת יעילה מעלה את רווחיות הארגון. מסיבה זו, מרכזיית ה-IP של Allnet בנויה באופן ההופך את העסק שלכם לזמין בכל עת. באמצעות חיבורה של המרכזייה למערכות התקשורת השונות בארגון, ניתן לייצר מגוון פתרונות למצב בו אין מענה במשרד. כך למשל, ניתן להגדיר כי שיחה חוזרת תועבר לטלפון הנייד של העובד, או לחלופין, לבחור כי הודעה שמושארת בתא הקולי תישלח לנציג הרלוונטי באמצעות המייל האישי. בדרך זו, ניתן להבטיח כי הגורמים הנמצאים בקשר עם הארגון יזכו למענה מיטבי.

נוחות שמובילה ליעילות

גורם נוסף המשפיע על איכות התקשורת בארגון הוא נוחות השימוש. מיטב המוחות של Allnet פיתחו מרכזיה אשר הופכת את התקשורת היום יומית לפשוטה, יעילה ומהירה במיוחד. חשבו לדוגמא, כמה זמן במצטבר מבוזבז על הקשה ידנית של מספרים, בייחוד כאשר הפרטים כבר נמצאים בתוך המערכת. באמצעות מרכזיית IP ניתן להתקשר לאיש הקשר על ידי הקשה בודדת. למשל, באם נפתח מייל ובו מופיע מספר הטלפון המבוקש, קליק אחד על מספר הטלפון יספיק על מנת לחייג אליו. דרך נוספת בה נעשה שימוש על מנת להביא להתקשרות נוחה ומהירה, הינה באמצעות זיהוי חכם. כך לדוגמא, ניתן להגדיר כי שיחה נכנסת תועבר היישר לנציג האחרון אשר שוחח עם אותו אדם. באופן זה, נחסך זמן רב של המתנה, מעבר בין שלוחות ושיחה עם מספר נציגים. שימוש בשיטות אלו אינו רק מוביל לעבודה נוחה ופשוטה יותר, אלא גם מייצר רושם מקצועי בקרב הלקוחות והשותפים של העסק.

שימוש חכם במידע הטלפוני

המידע שנצבר באמצעות התקשורת הטלפונית שלכם הינו בעל רב ערך. מעקב על כמות השיחות, משכן, שעות השיא ואופי הטיפול בפניות יסייע לכם בשיפור פעילות הארגון. אנחנו ב-Allnet מאמינים שלעסק שלכם מגיע להנות ממערכת כוללת, אשר לא רק תספק פתרונות תקשורת חכמים, אלא גם תאפשר לכם להחכים ולהתייעל. מסיבה זו, באמצעות מרכזיית ה-IP ניתן להקליט שיחות בהגדרה מראש או בזמן אמת, לקבל הקלטות באמצעות הדואר האלקטרוני, ולצפות בנתונים מפורטים על כל השיחות הנכנסות והיוצאות.

לצדכם בכל שעה ביום

היתרונות הגלומים במרכזית IP של Allent אינם מסתיימים במערכת החכמה שמסופקת. על מנת לסייע לארגון שלכם להגיע ליעילות מרבית, צוות המומחים שלנו מספק ליווי אישי לאורך כל הדרך. אנחנו נשמח לעזור בכל התלבטות, לסייע לכם לבחור במרכזייה המתאימה ביותר לצרכי הארגון שלכם ולספק לכם הדרכה מלאה על מנת שתוכל לנצלה באופן מיטבי. כמו כן, צוות התמיכה הטכנית שלנו עומד לרשותכם לאורך כל שעות היממה, בכל ימות השבוע. אנחנו זמינים בכל העת לבקשות והערות, במטרה להביא להתאמה מקסימלית של המערכת לעסק שלכם. השירות המסור והקשר האישי עם הלקוחות שלנו, הוא זה שמאפשר לנו לספק לכם את המוצרים המובילים בשוק.

מרכזית IP לעסקים

Allnet המובילה בפתרונות מחשוב וטכנולוגיה לעסקים מספקת ללקוחות מכל ענפי המשק ובכל קנה מידה מרכזיות IP. מדובר במרכזיות מתקדמות וחכמות בעלות ביצועים מעולים, עם מערכות ניטור, קישוריות, נוחות ופשטות שימוש, שהינן זמינות מכל מקום ובכל שעה. המרכזיות מעניקות מענה יעיל ומהיר לצרכים שוטפים של הארגון ומסופקות עם תמיכה מלאה סביב השעון, וליווי אישי לכל אורך הליך התכנון, התקנה, הטמעה והתחזוקה של המרכזייה.

המצאתן של מרכזיות

עובדה מעניינת היא שהמרכזיות הומצאו עוד לפני הטלפון בתקופה בה העבירו מסרים באמצעות תשתיות טלגרף שונות. הן פותחו בסוף המאה התשע עשרה כמכשיר פשוט שיכול להעביר במקביל רק שתי שיחות. עם השנים המרכזיות הלכו והשתכללו ויכלו לטפל במקביל במאות שיחות בעזרת איושן על ידי מרכזנים. המרכזנים ניצבו מול לוח שאליו חוברו קווים שונים שבכל קצה של קו הייתה נורה, ונורה מוארת חיוותה על כניסה של שיחה. המרכזן היה עונה למנוי ומעביר את השיחה לקו של מנוי אחר. למעשה, בתחילת רשת הטלפון במאה העשרים השיחות הועברו בין נמענים רק בעזרתן של מרכזיות. בשיטה זו גם בוצעו שיחות חוץ שקושרו בין שתי מרכזיות בהליך שארך כרבע שעה ובתנאי שהיו קווי חוץ פנויים.

התפתחות המרכזיות

היכולת של מרכזיות להעביר שיחות באופן הרבה יותר מהיר ויעיל נוצרה על ידי פיתוחי אוטומציה שונים, ועל ידי מעבר למרכזיות אנלוגיות עם חיוג צלילי ושימוש בממירים המזהים את החיוג הצלילי ומקשרים בין המחייג ליעדו. שיטה זו שחדרה לשוק באמצע המאה העשרים הייתה מקובלת למעשה עד לתחילת שנות האלפיים עם מרכזיות ידניות גדולות שפעלו בשיטה המכונה CB-Common-Battery, עם מתח קבוע לקו הטלפון שסופק על ידי המרכזייה. כמו כן, מרכזיות יותר קטנות פעלו בשיטת מגנטו או LB- Local-Batteryבה השתמשו במחולל ידני מגנטי הפועל על סוללות ששלח זרם למרכזיה.

השינוי המהותי בעולם המרכזיות חל כאשר נכנסו לשוק בתחילת המאה השערים מרכזיות אוטומאטיות המכונות גם שירותים בחיוג, שביטלו את הצורך במרכזנים לביצוע של קישורים.

יחד עם זאת, למרות ההמצאה מוקדמת של מרכזיות אלו הן חדרו לשוק האמריקאי והחליפו את המרכזיות הידניות באופן הדרגתי ביותר. במדינת ישראל המעבר למרכזיות אוטומטיות חל לקראת סוף שנות השישים.

המהפך הבא בענף המרכזיות חל בשנות האלפיים עם חדירת מערכות דיגיטאליות שפעלו עם קווי תקשורת דיגיטאליים המכונים PRI, אשר הובילו לייעול התקשורת המקומית והעולמית  והורדת עלויותיה. קווים אלו מתחברים למרכזיות דיגיטאליות המתאימות לעסקים בכל קנה מידה החל ממספר שלוחות בודדות ועד לאלפי שלוחות ומנויים, המנוהלות באופן איכותי עם זיהוי מלא של שיחות יוצאות ונכנסות.

מרכזיות דיגיטאליות הובילו לפיתוח האחרון של מרכזיות IP או בשמן המלא VoIP- over Internet Protocol, הפועלות על טכנולוגיה זהה לזו שמעבירה וידאו וקול ברשת האינטרנט. כל זאת עם פעולה על גבי רשתות תקשורת קוויות, סלולאריות ורשת האינטרנט. תקשורת עכשווית זו החלה להתפשט בשוק העולמי בזכות היותה הרבה יותר אמינה, יעילה, מהירה וזולה ליישום. כיום מרכזיות אלו יכולות להיות מותקנות בבית העסק בתכונות המותקנות במחשוב הארגון או בשירותי ענן.

הצורך במרכזיות בארגונים

מרכזיות הינן מערכות רב קוויות פנימיות ומודולאריות המהוות אמצעי המקשר בין שני מכשירי קצה. הן נחוצות לארגונים ובתי עסק רבים בהיותן מאפשרות העברת שיחות כאשר לא ידוע יעד שיחה מבוקש, וכאשר מעוניינים לספק מענה אנושי ולפקח ולשלוט על ניתוב השיחות בארגון. המרכזיות הקיימות בשוק של ימינו נחלקות לשלושה סוגים עיקריים: מרכזיות אנלוגיות המתאימות רק לתקשורת אנלוגית, מרכזיות דיגיטאליות המתאימות לקווים דיגיטאליים ואנלוגיים ומרכזיות IP המתאימות לקווים דיגיטאליים ואנלוגיים בשילוב יכולות של IP.

על מרכזיית IP תכונותיה ויתרונותיה

מרכזיות IP המסופקות על ידינו הינן מרכזיות איכותיות ומתקדמות המחברות את תשתיות הטלפון למוצרי קצה נוספים כדוגמת מיילים, מכשירי סלולר, מערכות מחשוב ארגוניות ומכשירי קצה מרוחקים נוספים. מרכזיות אלו מעניקות סל רחב של פתרונות תקשורות התורמים לשיפור הליכי עבודה, זמינות הארגון ויכולת לאסוף ולנתח מידע ונתונים חשובים. הפתרונות כוללים בין היתר:

  • רמה גבוהה של קישוריות – תמיכה במגוון טכנולוגיות מחשוב ותקשורת מתקדמות העונה לצרכי תקשורת שוטפים באיכות גבוהה ביותר, לרבות מכשירי סלולר, דואר אלקטרוני, מערכות מידע ומכשירי קצה נוספים. כך למעשה, מרכזית IP שאנו מתקינים מהווה מרכז תקשורת חשוב בארגון ללא מגבלה פיזית של מרחק, המקשר בין יחידות קצה בכל מקום בארץ ובעולם ומאפשר לאסוף כל מידע חיוני לארגון.
  • מרכזית נוחה ופשוטה לשימוש – מרכזית IP פותחה על ידינו כך שתספק מענה ידידותי למשתמש, מהיר ויעיל.  היעילות ניכרת בפונקציות שונות של המערכות כדוגמת יצירת קשר עם לחיצה על כפתור אחד וללא צורך לחיוג כל המספר, זיהוי חכם של שיחות נכנסות והעברתן הישירה ללא המתנה לבעלי עניין על פי הגדרות שתוכננו מראש.
  • זמינות בכל עת – בתקופה בה אנו חיים כשהכל מהיר ומיידי, יש גם צורך באמצעי תקשורת דומים בארגונים. מרכזיות ה- IPשאנו מספקים עונות לצרכים אלו עם רמה גבוהה ביותר של זמינות ללקוחות, ספקים, עמיתים, שותפים, עובדים וכו'. כך למשל, מחוץ לשעות פעילות המשרד ניתן להעביר שיחות לטלפון נייד רלוונטי או להעביר באופן מיידי הודעות למייל של הנמען.
  • מערכת חכמה – מרכזיות IP לעסקים שאנו מספקים יודעות לא רק להעביר שיחות אלא גם לעבד ולנתח את המידע העובר דרכן. בין היתר מערכות אלו יכולות לעקוב אחר כמות שיחות, אורכן, לזהות שעות עומס, אופן העברת, הקלטת שיחות וצפייה בנתוניהן.
  • יכולת להעברת שיחות על גבי תשתית אינטרנט מאובטחת וכן שליטה מרחוק על השיחות מכל מחשב ומכל מקום ושעה.
  • בהיותן נשענות על רשת האינטרנט הן מספקות חיסכון משמעותי בעלויות שיחות בתוך הארגון, מחוצה לו ולחו"ל, לרבות שיחות בחינם בתוך הארגון ומול מרכזיות IP אחרות.
  • אפשרות לביצוע שיחות וידיאו לרבות שיחות וידיאו בינלאומיות. 
  • מגוון מערכות ויחידות עזר – כוללות בין היתר מענה קולי אוטומטי הפועל כאשר המענה האנושי מדבר בקו אחר, מערכת ניתוב שיחות אוטומאטית ברמות שונות של מורכבות ותחכום, מוסיקת המתנה בין פעולות שונות ומערכת של דואר קולי.
  • התקנה פשוטה עם כבל אינטרנט אחד החוסך בסרבול הארגון בעוד חווטים וכבלים נוספים.
  • אפשרות להתקנת מרכזיית IP בענן ללא צורך ברכישת והתקנת חומרה ותוכנה. גישה זו חוסכת בעלויות התקנה ותחזוקה של מרכזייה ומעניקה מענה חסכוני, בטוח, נגיש וגמיש ביותר.

צרו קשר

insert image

כתובת
האופן 5 פתח תקווה
טלפון
+972-3-6123949

האופן 5 פתח תקווה [email protected] +972-3-6123949
חייגו עכשיו