Call Center

Call Center מערכת

insert image
תמיכה מלאה
מערכות ניטור
ביצועים מעולים
זמינות גבוהה
פתרונות גיבוי
DR מגובה באתר
אבטחת מידע
חומרה איכותית

Call Center מה זה

insert image

בקרב ארגונים רבים שיחות טלפון הן חלק בלתי נפרד מן העבודה השוטפת. לעיתים, מדובר במוקדי מכירות או שירות, אשר מנהלים שיחות מול כמויות גדולות של לקוחות מידי יום. לפעמים, מדובר דווקא בגופים העוסקים באדמיניסטרציה, ומשתמשים בטלפון לצורך תיאומים וקביעת פגישות. במקרים אחרים, אלו ארגונים עוסקים בעולמות הפיננסים, והטלפון משמש עבורם למטרות גבייה ובקרה אחרי כספים. אם גם בעסק שלכם הטלפונים מהווים כלי עבודה מרכזי, חשוב לוודא כי הרשת הטלפונית הינה יעילה ומאפשרת לחברה להפיק את המרב. בדיוק למטרה זו, פיתחו המומחים של Allnet את מערכת Call Center, המאפשר בקרה, ניהול ושליטה על התקשורת הטלפונית. אנחנו מזמינים אתכם להביא את היעילות בעסק לשיאים חדשים.

 

מיליוני שיחות, מערכת חכמה אחת

הרעיון המרכזי העומד מאחורי מערכת Call Center הינו ליצור מקור מידע אחיד, אשר יאפשר לשלוט על כל ההתקשרות הטלפונית. מכיוון שהמידע המתקבל באמצעות הטלפון הוא בעל השפעה מכרעת על התנהלות הארגון שלכם, פיתחנו מערכת חכמה שתאפשר לכם לייעל את העבודה, לשפר את הבקרה ולהפיק את מרבית המידע מהשיחות ומדפוסי ההתקשרות. מערכת Call Center היא תוצר של ניסיון מקצועי שצברנו ב- Allnet לאחר עבודה עם גופים וחברות רבות. ניסיון זה, אפשר לנו להבין היטב מה הם הצרכים העיקריים, מהן הבעיות שזקוקות לפתרון חכם ואיזה מידע יוכלו להביא לשיפור יעילות הארגון. לכן, כאשר תשמשו לראשונה במערכת, תופתעו לגלות עד כמה היא נוחה לשימוש ופונקציונלית, ובאיזו מהירות היא תהפוך לחלק בלתי נפרד משגרת העבודה.

 

הרבה יותר שיחות באותו הזמן

בכל מקום עבודה אשר עובד בקצב גבוה, ההספק משחק תפקיד מרכזי. לכן, חשוב מאוד לעקוב אחר קצב השיחות היוצאות בארגון ולוודא שהן מתנהלות בצורה מסודרת. מסיבה זו בדיוק, מערכת Call Center מאפשרת ליצור רשימות חיוג אוטומטיות, לפי רשימת אנשי קשר או קובץ נתון. זאת, תוך אפשרות לחלוקת השיחות לפי הסטטוס, סוג השיחה או הנציג. בנוסף, תוכלו להגדיר מראש מהו מרווח הזמן אשר יעבור בין שיחה לשיחה, ובכך לצמצמם זמנים מתים ולהגדיל את התפוקה. במידה וישנם מספרי טלפון אשר אתם מעוניינים להימנע מחיוג אליהם, כמו מספרים לא פעילים, תוכלו להגדיר זאת מראש במערכת. בכך, תוכלו לחסוך שיחות מיותרות וזמן מבוזבז. הצוות המיומן של Allnet ישמח להציג בפניכם פונקציות נוספות המאפשרות לשלוט על השיחות היוצאות ולהגביר את קצב העבודה.

 

משפרים את יעילות השיחות הנכנסות

אם העסק שלכם מקבל מספר רב של שיחות מידי יום, בוודאי תשמחו לדעת כי מערכת Call Center תוכננה כך שתבצע ניתוב מדויק של השיחות ותקצר את זמני ההמתנה. כך למשל, ניתן לבחור כי שיחה חוזרת ממספר מוכר תועבר אל הנציג מולו התנהלה האינטראקציה האחרונה. לחלופין, ניתן להגדיר מאגר לקוחות אשר יופנה ישירות אל הנציג האחראי. דרך אחרת לצמצם את זמני ההמתנה הינה אפשרות שיחה חוזרת, באמצעותה המתקשרים יכולים לבחור לקבל שיחה מנציג במקום בהמתנה על הקו. על מנת לקצר את משך השיחה עצמה, המערכת מקפיצה באופן אוטומטי חלונית מידע, המכילה את האינפורמציה הקיימת על מספר הטלפון. באופן זה, הנציג יכול לא רק להבין בקלות את הרקע והנסיבות לפניה, אלא גם להעניק יחס אישי שיותיר רושם חיובי במיוחד.

 

אפשרויות ניהול מתקדמות

כמנהלים, אנחנו יודעים עד כמה חשוב לכם להיות בשליטה מלאה על המתרחש בעסק שלכם. לכן, מערכת Call Center כוללת גם פונקציות חכמות לניהול. ראשית, תוכלו לקבל מבט על באשר לכלל השיחות המתבצעות בארגון. ניתן לצפות בנתונים מדויקים אודות זמן ההמתנה, כמות השיחות, אחוזי הנטישה ושעות השיא. באופן זה, תוכל לזהות נושאים הדורשים טיפול ולעקוב אחרי התייעלות החברה. כמו כן, ניתן לבחון מידע נקודתי, למשל על ידי האזנות להקלטות לפי תאריך, מספר טלפון או שם הנציג. יתרה מכך, תוכלו לסייע לעובדי החברה גם בזמן אמת, באמצעות האזנה ותגובה לנציג הנמצא בעת שיחה, התפרצות לשיחה, או הפנייה לנציג אחר לפי רמת הכשרה, תחום מיומנות או שפת דיבור.

 

התאמה אישית ותמיכה שוטפת

אנחנו ב-Allnet נשמח לחשוף אתכם לאפשרויות נוספות, לספק מענה מיידי לכל קושי ולסייע לכם ביצירת פתרונות חדשים. ההצלחה של הארגון שלכם היא גם ההצלחה שלנו, ולכן חשוב לנו לספק לכם את המערכת המתקדמת ביותר, אשר תעזור לכם להפיק מהשיחות הטלפונית את המיטב. מסיבה זו, אנו זמינים לפניותיכם בכל שעה ביום, ומתחייבים למענה יעיל ולשירות ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה או התלבטות, נשמח לספק לכם מידע נוסף על מערכת Call Center ועל כלל שירותי התקשורת החכמים שלנו.

צרו קשר

insert image

כתובת
האופן 5 פתח תקווה
טלפון
+972-3-6123949

האופן 5 פתח תקווה [email protected] +972-3-6123949
חייגו עכשיו