מרכזיה בענן

מרכזיית הענן של אולנט

insert image
תמיכה מלאה
פשוט וקל
ביצועים מעולים
זמינות גבוהה
מכל מקום
מגוון אפשרויות
אפשרויות בקליק
חיסכון משמעותי

מה זה מרכזיית ענן

insert image

מרכזיה בענן

רוצים להנות ממרכזיה מתקדמת אבל חוששים מהתקנה של תשתית מסורבלת ויקרה? מרכזיה בענן היא הפתרון המושלם עבור העסק שלכם. בעולם שבו הכל מתנהל דרך הרשת, הגיע הזמן שגם הארגון שלכם יעמוד בקדמת הטכנולוגיה. השירות החדשני מבית Allnet, מאפשר להתחבר למערכת הטלפונית הנמצאת על רשת האינטרנט, ללא צורך בפרישת קווי טלפון וחיבורם למרכזיה פיזית. מדובר בפתרון תקשורת חכם המאפשר לחסוך בכסף, בזמן ובמכשור מיותר. אנחנו מזמינים אתכם להתחבר למרכזיה המתקדמת ביותר בארץ, ולהיחשף למערכת חכמה ופשוטה לתפעול, הניתנת להתאמה לפי צרכי העסק שלכם.

כל האפשרויות בקליק אחד

כשמה, מרכזיה בענן מחוברת לענן הווירטואלי, ברשת האינטרנט. כלומר, במקום להתמודד עם מערכת טלפונית גדולה ומסועפת, כל ההגדרות והאפשרויות נפתחות בפניכם במערכת ממוחשבת ונוחה לשימוש. הודות לכך, אין צורך בידע מקצועי רחב ובניסיון בתפעול המערכת, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לתוכנה וללחוץ על האופציה הרצויה. בעזרת קליק אחד תוכלו לבחור אילו שיחות יוקלטו, איזה מספרי טלפון יקושרו לכל שלוחה, מה יהיה צליל ההמתנה, האם השיחה תועבר לטלפון הנייד, מהם סוגי הדוחות שיופקו ועוד מגוון רחב של פונקציות חכמות. כל זאת, באופן ידידותי ואינטואיטיבי, שאינו מצריך מאמץ מיוחד. הצוות המקצועי של Allnet עומד לרשותכם בכל עת, ויסייע לעסק שלכם להסתגל למרכזיה החדשה במהירות ובנוחות מיטבית.

מתקדמים אל עידן חדש

מרכזיה בענן מחברת את העסק שלכם אל עולם דיגיטלי ומתקדם, בו כל המידע זמין בכל עת ובכל מקום. עתה, לא צריך להיות עוד במשרד כדי לקבל שיחות ומידע – המערכת המתקדמת מבית Allnet מאפשרת לכם גישה מלאה מכל מקום בו תבחרו לעבוד, בארץ ובעולם. גם אם אתם עובדים בבית מהמחשב הפרטי, או אפילו נמצאים בנסיעת עבודה בחו"ל, תוכלו להתחבר בקלות ובמהירות למרכזיה בענן. באופן זה, תוכלו להבטיח עבודה יעילה ורציפה ללא תלות במיקום או בזמן. יתרה מכך, ניתן להגדיר שלוחות שיובילו אל הטלפון הנייד שלכם ושל העובדים, לקבל חיווי על שיחות נכנסות במספר מכשירים ולקשר בין טלפונים בארץ ובחו"ל. מכיוון שכל השיחות מתבצעות באמצעות רשת האינטרנט אין כל משמעות למרחק הגיאוגרפי, העסק שלכם מקושר לכל מקום ברחבי הגלובוס.

מרכזיה חסכונית במיוחד

מעבר לקדמה הטכנולוגית, המעבר למרכזית ענן הוא גם צעד כלכלי חכם. כאשר אתם מקושרים למרכזיה פיזית, כל תוספת או שינוי בתשתית הקיימת כרוך בעלות כספית. כך למשל, העסק נדרש לשלם בעבור קו טלפון נוסף, הוספת פונקציות חדשות או ביקור של טכנאי. מרכזיה בענן משחררת אתכם מהתלות במפעיל הן מבחינה כלכלית והן מבחינת התחזוקה. הניסיון הרב שצברנו ב-Allnet לאורך השנים, שימש אותנו על מנת לבנות מערכת נוחה במיוחד לשליטה, המאפשרת לכם להגדיר בצורה עצמאית את העדפותיכם, ללא כל עלות. כמו כן, ניתן להתאים את המרכזייה לגודלו ולצרכיו של העסק שלכם. אנחנו נדאג שהמעטפת הכוללת תהיה גמישה במיוחד, ותוכל לשרת את העסק גם בתקופת לחץ, במצב של התרחבות וגם בזמנים בהם אופי הפעילות משתנה.

מגוון רחב של אפשרויות

יתרון נוסף של מעבר למרכזיה בענן הוא שפע האפשרויות החדשות שנפתחות עבורכם. אם עד כה הייתם רגילים להפרדה בין הטלפונים לבין המערכת הממוחשבת, עכשיו תוכלו ליהנות מסנכרון קל ונוח. השליטה על המרכזייה הטלפונית מרשת האינטרנט מאפשרת לכם לקשר בין הטלפון, למייל ולמערכות הארגונית. לדוגמא, תוכלו לבחור לשלוח שיחה מוקלטת בדואר האלקטרוני, לקבל דו"ח של רישום השיחות למטרת בקרה או לחייג על ידי לחיצה על איש הקשר במערכת. כאשר כל המידע הארגוני מתרכז לאותו המקום, קל הרבה יותר לקבל תמונה מלאה, לשלוט במידע ולשפר את יעילות העבודה. אנחנו ב-Allnet נשמח לסייע, להדריך ולהדגים את האופן בו המרכזייה בענן תוכל לייעל את העסק שלך.

ליווי אישי לאורך כל הדרך

כשאתם בוחרים להשתמש במרכזיה בענן של Allnet אתם בוחרים בשירות ללא פשרות. התפקיד שלנו הוא לספק לכם את המרכזייה המתקדמת והנוחה ביותר לשימוש, ולכן אנחנו מתחייבים לעמוד לרשותכם לכל שאלה, תקלה ובקשה. השירות שלנו מתחיל כבר מאחורי הקלעים, בתכנון קפדני של המערכת, ממשיך בהתאמה מדויקת לצרכי העסק שלכם וכמובן גם במענה מידי של צוות התמיכה שלנו, שעומד לרשותכם 247. במקביל, אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון על פיתוח התוכנה, כך שתוכל להתאים לצרכים חדשים, תמשיך לעמוד בסטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע, תהיה נקייה מכל תקלה ותאפשר להפוך את העבודה ליעילה עוד יותר. אנחנו מזמינים אתכם להיווכח בעצמכם ולהצטרף למעגל הלקוחות המרוצים שנהנים מהשירותים המתקדמים שלנו.

שירותי מרכזית ענן לעסקים

כיום עוד ועוד עסקים וארגונים מכל תחום וענף, ובכל קנה מידה, מבינים את היתרונות שיש לשירותי מרכזית ענן. עם חברת Allnet תזכו לשירותי מרכזית ענן מתקדמים ביותר עם תמיכה מלאה, רמה גבוהה ביותר של זמינות וביצועים מצוינים. זאת לצד מערכות ניטור, קישוריות, נוחות ושימוש חכם וידידותי למשתמש.

מדובר במרכזיות IP בענן פרי פיתחוה של החברה, עם שלל אופציות המייעלות את העבודה השוטפת בארגון. המרכזיות תומכות במגוון אמצעי תקשורות חדישים מקווי טלפון למיילים, טלפונים ניידים, מערכות מידע ממוחשבות ועוד סוגים שונים של מכשירי קצה רחוקים בכל מקום בארץ ובעולם. כך תזכו במערך תקשורת הזמין בכל עת עם מבחר פתרונות מתקדמים מותאמים אישית לצרכי הארגון, מחלקותיו ועובדיו. כל זאת לצד שירות מקצועי ואישי המסייע בבחירת מרכזיה מתאימה ביותר לארגון ומתן שירותי תחזוקה ופתרונות לכל צורך ובכל מועד.

יתרונות של מרכזיה בענן

בחירה בשירותים של מרכזית ענן לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים, מעניקה קשת רחבה של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • תקשורת בין משתמשי קצה בכל שלוחה בכל סניף ובכל מקום בארץ ובעולם.
  • כל שלוחות העסק בכל מקום בו הן נמצאות הינן פנימיות ולכן במרבית המקרים נטולות עלות או בעלות מזערית.
  • שליטה מלאה על הוצאות התקשורת של הארגון בין היתר עבור תקשורת בישראל ולחו"ל.
  • שלל שירותי מרכזייה לרבות הקלטתן של שיחות, חיבור טלפונים ניידים למערכת, הגנות ואבטחה. שירותים אלו ונוספים הינם חלק מהפתרונות שאנו מספקים ואינם נדרשים באינטגרציה ממקור חיצוני.
  • רמה גבוהה של הגנה על נתוני תקשורת חשובים ורגישים.
  • איכות גבוהה של שיחות ואפשרות לשלוט על איכותן של השיחות.
  • שילוב אופטימאלי של שיחות וועידה לרבות כאלו המתרחשות בוידאו.
  • ניתוב מדויק, יעיל ומהיר של שיחות על שלוחות רלוונטיות.
  • תכנון איכותי ומדויק של מערכות ייעודיות לעבודה קבוצתית.

עוד שלל אופציות מתקדמות

מלבד מה שכבר פורט, בעזרת מרכזית ענן תזכו במגוון אופציות תפעוליות נוחות ויעילות החיוניות לתקשורת בתוך הארגון ומחוצה לו ומשפרות אותה. מדובר באופציות כדוגמת:

  • קבלת מידע מפורט אודות שיחות נכנסות ויוצאות.
  • הגדרת שיחות חוזרות לטלפונים ניידים שונים.
  • העברת הודעות בתא קולי במייל לנציג רלוונטי.
  • התקשורות עם אנשי קשר בהקלקה אחת, על השם או על מספר טלפון המבוקש.
  • העברת שיחות נכנסות על אנשי הקשר האחרונים שדברו עימם, פעולה החוסכת העברת השיחה בין שלוחות וזמן המתנה ממושך.
  • מעקב אחר כמות שיחות, אורכן והשעות בהן קיים עומס שיחות מרבי.
  • הקלטת שיחות בדואר האלקטרוני.
  • הקלטת שיחות בזמן אמת או על פי הגדרתן מראש.

המעבר למרכזיית ענן

למרות היתרונות המהותיים, עבור ארגונים רבים המעבר לשירותי ענן, בין אם כמרכזייה או כל שירות אחר, יכול להיות לא פשוט. אלו חברות הרגילות כבר שנים רבות לפעול עם מרכזייה פיזית שמחוברת למערכת IT בה השקיעו משאבים רבים, ונוטות לא אחת להישאר עם המערכת הקיימת כל עוד היא עובדת ועונה על צרכי העסק. לא אחת, המעבר למרכזיית ענן מתרחש עקב תקלה חמורה במרכזייה הקיימת, הנדרשת במשאבים רבים ובעלויות גבוהות.

יחד עם זאת, המעבר לענן מעניק יתרונות רבים. קודם כל הוא מפנה שטח אחסון משמעותי בארגון לטובת צרכים חדשים. כמו כן, מעבר לענן מפחית צורך בהעסקת עובדי IT וטכנאי מחשבים בארגון. בנוסף, במרבית המקים מרכזיות פיזיות הינן מורכבות לתפעול, זאת בעוד שמרכזיות בענן מתוכננות ככלי עבודה חכם וידידותי לשימוש, המקצר ומייעל זמני עבודה ומאפשר אחסון יעיל של נתונים שונים. בנוסף, במרכזיות פיזיות כל שינוי והוספה של שלוחות כרוך בעוד משאבים והוצאות גבוהות ומורכבות. מנגד, פעולות אלו ונוספות הרבה יותר זול, מהיר ופשוט לבצע במרכזיית ענן.

נתונים שיש לקחת בחשבון

בכדי שהשינוי בארגון יבוצע באופן נכון שאינו טראומטי, ושאינו מפריע לשטף העבודה במקום, מומלץ לבצע מעבר אל מרכזית ענן לעסקים עם הליך קבלת החלטות מקצועי המורכב מהשלבים העיקריים הבאים:

  • הגדרת הצורך העיקרי במעבר למרכזית ענן עם דגש על פתרונות נחוצים שמרכזייה מקומית לא יכולה לספק.
  • בחינת כדאיות כלכלית – יש לבחון את הבדלי העלויות בין מרכזייה פיזית לבין מרכזיות ענן המוצעות בשוק, ולנתחן באופן מעמיק מתוך הסתכלות קדימה לעשור הקרוב. ההבדלים לוקחים בחשבון עלויות התקנה, כח אדם, הוצאות חשמל, שטח נדרש בעסק, ביטוחים, התאמה למכשירי קצה, עלות של רישיונות, תוכנות, שדרוגים, הדרכות, התאמות תוכנה וכו'. חישוב ההוצאה הכוללת עבור מעבר למרכזיית ענן יאפשר להשוות מחירים בין פתרונות שונים בשוק המבוססים על סוגים שונים של מסלולים, בין אם לפי נפח שימוש או לפי פורמטים.
  • בחינת יכולת מרכזייה – יש לבחון את יכולת מרכזיית הענן להתגמש, לגדול, להשתנות ולהשתדרג בהתאמה מלאה לצורכי העסק ועובדיו, וזאת בהשוואה לשירותי מרכזיה פיזית מקומית.
  • התאמת מערכת מרכזיית הענן לטכנולוגיות מתקדמות וחדשות בשוק המשולבות בארגון, כמו למשל שיחות וידאו ברמת איכות גבוהה, או עבודה קבוצתית במסגרת וידיאו.
  • תמיכה ב- BYOD- בימים בהם מכשיר סמארטפון משמש את בעליו בממוצע כשנה, חשוב לבחור במרכזיית ענן מתקדמת המעניקה לארגון חופש לבחור במכשירי ומשתמשי הקצה. לשם כך יש להעדיף מרכזיות הפועלות עם כל סוג של מכשיר קצה, ללא צורך לבצע התאמות מורכבות להוספת מכשירי קצה חדשים.
  • ניהול בטוח של מכשירי קצה – יש לבדוק את יכולתה של המרכזייה לנהל מכשירי קצה מכל מקום בעולם באופן יעיל, מהיר ובטוח. התנהלות כזו תסייע במניעת האזנות, הונאות, הרס, סילוף או גניבת מידע, חסימת שיחות ועוד. כמו כן יש להבין מהי רמת האבטחה הנחוצה לצרכי התקשורת והעברת מידע של העסק.
  • פשטות תפעול – יש לבחון את צרכי התקשורת של העסק ולאתר את פתרונות הענן המתאימים והיעילים ביותר.

צרו קשר

insert image

כתובת
האופן 5 פתח תקווה
טלפון
+972-3-6123949

האופן 5 פתח תקווה [email protected] +972-3-6123949
חייגו עכשיו